T.C. KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELER GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Müzelerin 21. Yüzyılda Önemi - Müzecilikte Markalaşma

Kültür Varlıkları ve Müzeler Genel Müdürlüğü, ICOM Türkiye Milli Komitesi Başkanlığı ile ABD İstanbul Başkonsolosluğu işbirliğinde Koç Üniversitesi Anadolu Medeniyetleri Araştırma Merkezinde 18-20 Şubat 2015 tarihleri arasında " Müzelerin 21. Yüzyılda Önemi - Müzecilikte Markalaşma" konulu bir çalıştay gerçekleştirilecektir. 
 
Çalıştayda Minnesota Üniversitesi Frederick R. Weisman Müzesi Müdürü ve ICOM-UMAC Uluslararası Üniversite Müzeleri Komitesi Yönetim Kurulu Üyesi Lyndel King ve Minneapolis'te kurulu Yamamoto (Markalaşma Ajansı) korucu başkanı Shelly Regan tarafından "Müzelerin 21. Yüzyılda Önemi" başlıklı sunumlar yapılacaktır.
 
Çalıştayda Branding / Markalaşma kavramının müzelere nasıl uygulandığı, bir müzenin kendisini nasıl markalaştırdığı ve markalaşmanın önemi gibi konular, katılımcılara aktarılacaktır. Çalıştaya Kültür Varlıkları ve Müzeler Genel Müdürlüğüne bağlı müzelerden 30, özel müzelerden 12 olmak üzere toplam 42 uzman katılacaktır.